ନାରୀ ସ୍ୱରୂପା ନାରାୟଣୀ ନାରୀ ସ୍ୱରୂପା ନାରାୟଣୀ
ପ୍ରଳୟର ରୂପରେ ସେ କାଳି ହୋଇ ଆସିଛି ଏ ଦୁନିଆକୁ। ପ୍ରଳୟର ରୂପରେ ସେ କାଳି ହୋଇ ଆସିଛି ଏ ଦୁନିଆକୁ।
ଝିଅଟିଏ ଜନମିଲେ ସଭିଏଁ ଦୁଃଖିତ ହେଲେ ସଂସାର କିପରି ଆଗକୁ ଯିବତ? ଝିଅଟିଏ ଜନମିଲେ ସଭିଏଁ ଦୁଃଖିତ ହେଲେ ସଂସାର କିପରି ଆଗକୁ ଯିବତ?
ତୁଣ୍ଡେ ହରିରାମ ସାର ସେତେ ଖାଅ ଯେତେ ପାର ପାପୁଁ ପୂଣ୍ୟ ପ୍ରାପ୍ତି ଯେ', କଳିକାଳେ କଳି ରଚେ ପାପ ଆଗ ପୂଣ୍ୟ ପଛେ ଜୀବେ ... ତୁଣ୍ଡେ ହରିରାମ ସାର ସେତେ ଖାଅ ଯେତେ ପାର ପାପୁଁ ପୂଣ୍ୟ ପ୍ରାପ୍ତି ଯେ', କଳିକାଳେ କଳି ରଚେ ପା...
ଏଇମାନେ ନାରୀ ପୁଣି ନାରୀ ରୂପେ ନାରାୟଣୀ। କୁନ୍ତି,ମନ୍ଦୋଦରୀ ପୁଣି ଲକ୍ଷ୍ମୀ ବାଇ ରାଣୀ। ଏଇମାନେ ନାରୀ ପୁଣି ନାରୀ ରୂପେ ନାରାୟଣୀ। କୁନ୍ତି,ମନ୍ଦୋଦରୀ ପୁଣି ଲକ୍ଷ୍ମୀ ବାଇ ରାଣ...
ଯେଉଁ ଝିଅ ତୁମେ ବାରାଙ୍ଗନା ରୂପେ ଉପଭୋଗ୍ୟ କରି ଜିତ, ସେହି ବାରାଙ୍ଗନା ଅଗଣାର ମାଟି ଦୁର୍ଗ... ଯେଉଁ ଝିଅ ତୁମେ ବାରାଙ୍ଗନା ରୂପେ ଉପଭୋଗ୍ୟ କରି ଜିତ, ସେହି ବାରାଙ୍ଗନା ଅଗଣାର ମ...